Οργανισμός Λιμένος Βόλου

Αφίξεις ΚρουαζιεροπλοίωνParking Λιμένος Βόλου Κεντρική Προβλήτα
Τρέχουσες ελεύθερες θέσεις στάθμευσης
Τελευταία ενημέρωση:
(Ενημέρωση κάθε 30')

Οι Οικολόγοι – Πράσινοι στον ΟΛΒ

Αντιπροσωπεία των Οικολόγων – Πράσινων με επικεφαλής τον κ. Νίκο Χρυσόγελο, επισκέφθηκε τη Διοίκηση του Ο.Λ.Β. Α.Ε. και συναντήθηκε με τον πρόεδρο κ. Γιάννη Πρίγκο και τον διευθύνοντα σύμβουλο κ Δημήτρη Θεοδώρου.

Ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του Ο.Λ.Β. ενημέρωσαν την αντιπροσωπεία για την υφιστάμενη περιβαλλοντική κατάσταση στο Λιμάνι του Βόλου και για τις ενέργειες που σχεδιάζονται να γίνουν.

Όπως επεσήμαναν, η Διοίκηση του Οργανισμού αναμένει πρόσκληση από το ΥΠΕΚΑ για την υποβολή προτάσεων που θα αφορούν σε τρεις σημαντικές περιβαλλοντικές παρεμβάσεις που είναι αναγκαίες να γίνουν στο Λιμάνι.
Συγκεκριμένα πρόκειται για την ανάγκη εγκατάστασης υβριδικών φίλτρων στο σιλό, για τη μεταφορά του σκραπ από την πρώτη στην τρίτη προβλήτα και τις εκβαθύνσεις του λιμανιού ώστε να απομακρυνθούν τα βαρέα και τοξικά μέταλλα από τον πυθμένα.

Όπως ανέφερε ο κ. Δ. Θεοδώρου τα έργα αυτά είναι ώριμα και ύψους περίπου 8 εκατομ. ευρώ.
Ιδιαίτερη συζήτηση έγινε για τη διασύνδεση του λιμανιού με το σιδηροδρομικό δίκτυο και τονίστηκε πως έχουν γίνει ενέργειες σε συνεργασία με τον ΟΣΕ και την ΤΡΕΝΟΣΕ για τη σύνδεση της 2ης με την 3η προβλήτας.

Οι εκπρόσωποι της Διοίκησης του Ο.Λ.Β. Α.Ε. τόνισαν στην αντιπροσωπεία των Οικολόγων – Πράσινων πως ο Οργανισμός κάνει ενέργειες ώστε να μπορέσει να ενταχθεί το επόμενο διάστημα στο δίκτυο Ecoports το οποίο αποτελείται από ευρωπαϊκά λιμάνια τα οποία έχουν αξιολογήσει την περιβαλλοντική τους επίδοση σύμφωνα με τη μέθοδο Ecoport Self Diagnosis Method του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Λιμένων.

Το δίκτυο σήμερα απαριθμεί 32 Ecoports σε 13 χώρες.
Η συμμετοχή του λιμανιού Βόλου στο δίκτυο θα δώσει τη δυνατότητα ανταλλαγής πληροφοριών και τη διενέργεια αυτοαξιολογήσεων, σε περιοδικά διαστήματα, για τη βελτίωση των περιβαλλοντικών θεμάτων.

Έτσι θα γίνει δυνατή η αξιολόγηση των περιβαλλοντικών προβλημάτων σε σχέση με τα άλλα ευρωπαϊκά λιμάνια, θα προσδιορίζονται οι κίνδυνοι και θα επιλέγονται οι προτεραιότητες για παρεμβάσεις.